- Σχετικά με τον Σχολικό Εκφοβισμό
- Διαχείριση Κακοποίησης-Παραμέλησης Παιδιού
- Mentoring – Head Teachers (Μέντορας – Ενδοσχολικός Συντονιστής)
- Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών για την έγκριση παράλληλης στήριξης, ΕΒΠ και Σχολικού Νοσηλευτή
- Τάξεις Υποδοχής
- Ομάδες σχολικών μονάδων με τοποθέτηση ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών
- Ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2022-2023 στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς» για την αντιμετώπιση των συνεπειών του COVID-19
- Διευκρινιστικές οδηγίες του ν.3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση
- Καθήκοντα και αρμοδιότητες Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων ομάδων σχολείων
- Οδηγίες σχετικά με το ΚΕΔΑΣΥ
- Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.)
- Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.)
- Κανόνες τάξης
- Καθορισμός Διαδικασίας Σχεδιασμού, Υλοποίησης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης
- ΕΞΕ – 138415 – 2023 – Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης – Έκδοση 1
Υποστηρικτικές Δομές
