mentoring-Head Teachers (Μέντορας-ενδοσχολικός συντονιστής)

Γνωρίζουμε από έρευνα σε αποτελεσματικά σχολεία σε όλο τον κόσμο ότι οι πιο επιτυχημένοι μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές Σχολείων επικεντρώνονται και αφιερώνουν μεγάλο μέρος του χρόνου τους στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης.

Πρόκειται για ανθρώπους που περνούν χρόνο στις τάξεις παρατηρώντας τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ δασκάλων και μαθητών και στη συνέχεια έχουν δομημένο διάλογο για να διερευνήσουν τι ήταν αποτελεσματικό και τι θα μπορούσε να γίνει πιο αποτελεσματικό για τη βελτίωση της μάθησης.

Αυτή η ενότητα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αποτελεσματικά πρωτόκολλα σε όλο το σχολείο για να διασφαλίσετε ότι η παρατήρηση στην τάξη θα επηρεάσει θετικά τα πρότυπα διδασκαλίας και μάθησης στο σχολείο σας.

Στον χώρο αυτό θα μοιραζόμαστε σχετικά κοινά αποθέματα και προσωπικές αξίες για την παγιοποίηση των γνώσεων και τη δημιουργία μιας θεσμικής μνήμης με σκοπό την στήριξη της θεματικής εμπειρογνωσίας.

Mentoring_Toolkit

handbook_gr

102919_ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ_ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ_ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΥΑ_

102913_ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ_ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

06.-The-Mentoring-Protocol (2)

Ο θεσμός και ο ρόλος του μέντορα_18&22_11_2022

(1) Ο θεσμός του Μέντορα_18&22_11_2022

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ_ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

Mentoring_Toolkit