Δείκτες Επίδοσης και Απόδοσης

Στόχος (Σ)/Δραστηριότητα (Δ)

Δείκτης Επίδοσης (Σ)/ Απόδοσης (Δ) Αποτελέσματα

Περιγραφή

Σ1: Διασφάλιση Ποιότητας Δημοτικής Εκπαίδευσης

ΔΕ01: Ποσοστό μαθητών/ριών με αυξημένη πιθανότητα να αντιμετωπίσουν προβλήματα αλφαβητισμού στην τελευταία τάξη του δημοτικού, σε συνδυασμό με τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών/ριών 12,1% γλωσσικό αλφαβητισμό 12% μαθηματικά Αυτός ο δείκτης υπολογίζεται ως αναλογία, με αριθμητή τον αριθμό των μαθητών/ριών που εντοπίζονται με ρίσκο να μην αποκτήσουν βασικές δεξιότητες αλφαβητισμού, μέχρι την Στ’ τάξη δημοτικού, και παρονομαστή το σύνολο των μαθητών/ριών που αξιολογούνται (όλοι οι μαθητές/μαθήτριες της Στ’ τάξης δημοτικού).

Όσον αφορά στα μαθησιακά αποτελέσματα, τα αποτελέσματα της PISA θα λαμβάνονται υπόψη όποτε αυτά θα είναι διαθέσιμα. Ο συγκεκριμένος δείκτης θα υπολογίζεται ως ποσοστό, μετρώντας το ποσοστό βελτίωσης που παρατηρείται όσον αφορά στην επίδοση των μαθητών/ριών συγκρίνοντάς την με την πρώτη ενδεικτική βάση μέτρησης.

Δ01: Στελέχωση δημοτικών σχολείων και παροχή εκπαιδευτικών υλικών

ΔΑ01: Ποσοστό επίτευξης της έγκαιρης στελέχωσης των σχολείων Ο Βασικός αυτός Δείκτης Απόδοσης μετρά τις ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό (διευθυντές,  και εκπαιδευτικοί) οι οποίες έχουν καλυφθεί, συγκρινόμενες με το σύνολο των αναγκών.

Δ02: Αξιολόγηση μαθητών/ριών 

ΔΑ01: Δημιουργία βάσης δεδομένων με δείγματα δοκιμίων Η βάση δεδομένων θα περιλαμβάνει δείγματα δοκιμίων τα οποία θα μετρούν την επίδοση για τουλάχιστον το 10% των δεικτών επιτυχίας του Αναλυτικού Προγράμματος, για όλα τα γνωστικά αντικείμενα, για καθεμιά από τις έξι τάξεις της Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Δ03: Προαιρετικό ολοήμερο σχολείο και διάφορα υποστηρικτικά προγράμματα

ΔΑ01: Αναλογία/ ποσοστό μαθητών/ριών δημοτικής εκπαίδευσης που γίνονται δεκτοί/ές για συμμετοχή σε υποστηρικτικά προγράμματα Τα υποστηρικτικά προγράμματα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα: Προαιρετικό ολοήμερο σχολείο.

Ο Βασικός αυτός Δείκτης Απόδοσης θα υπολογίζεται ως αναλογία, με αριθμητή τον αριθμό των μαθητών/ριών που γίνονται δεκτοί/ές και παρονομαστή το σύνολο των μαθητών/ριών που αιτούνται συμμετοχή στα προγράμματα.

Σ2: Προώθηση Πρόσβασης στην Εκπαίδευση και Παροχή Ίσων Ευκαιριών για Όλους

ΔΕ01: Ποσοστό παιδιών με ειδικές ανάγκες που παραμένουν στη συνηθισμένη τάξη 81,1% Ο δείκτης υπολογίζεται ως αναλογία των ακόλουθων:

Αριθμητής: αριθμός μαθητών/ριών με ειδικές ανάγκες που συνεχίζουν να φοιτούν στις συνηθισμένες τάξεις

Παρονομαστής: συνολικός αριθμός μαθητών/ριών που διαγιγνώσκονται με ειδικές ανάγκες.

Δ01: Παροχή ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

ΔΑ01: Ποσοστό επίτευξης της έγκαιρης στελέχωσης των σχολείων Ο Βασικός αυτός Δείκτης Απόδοσης μετρά τις ανάγκες των σχολείων σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (διευθυντές,  και εκπαιδευτικοί) οι οποίες έχουν καλυφθεί, συγκρινόμενες με το σύνολο των αναγκών.

Σ3: Προδημοτικής Εκπαίδευσης

ΔΕ01: Ποσοστό συμμετοχής στην Προδημοτική Εκπαίδευση 81,8% Ποσοστό παιδιών  που εγγράφονται στην Προσχολική Εκπαίδευση σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των παιδιών .

Δ01: Στελέχωση δημόσιων Νηπιαγωγείων

ΔΑ01: Ποσοστό επίτευξης της έγκαιρης στελέχωσης των δημόσιων Νηπιαγωγείων Ο Βασικός αυτός Δείκτης Απόδοσης θα μετρά τις ανάγκες των δημόσιων Νηπιαγωγείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό (διευθυντές, και νηπιαγωγοί), που καλύπτονται έγκαιρα (μέχρι ακριβώς πριν από την έναρξη του σχολικού έτους), σε σύγκριση με τις συνολικές ανάγκες.