Ν.4823_2021-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ν.4800_2021-ΣΧΕΣΕΙΣ-ΓΟΝΕΩΝ-ΤΕΚΝΩΝ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ-ΔΙΚΑΙΟ
Ν.4692_2020-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΤΟΥ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΦΕΚ-4630_2022-Λειτουργία-νέου-αναβαθμισμένου-προγράμματος-ολοήμερου-νηπιαγωγείου-
ΦΕΚ-4676_2021-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-ΣΤΑ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΦΕΚ-4501_2021-ΨΗΦΙΑΚΗ-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ-ΙΕΠ-ΓΙΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΦΕΚ-4189_2021-ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ-ΚΑΙ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΣΧΟΛΙΚΩΝ-ΜΟΝΑΔΩΝ
Εργαστήρια-δεξιοτήτων-στην-Π.Ε.
ΦΕΚ-3311_2021 Εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο πρόγραμμα
Νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α) Κώδικας διοικητικής διαδικασίας
Νόμος 4823/2021 (ΦΕΚ 136/Α) – Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις
Νόμος 4692/2020 (ΦΕΚ 111/Α) – Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις
Προεδρικό διάταγμα 79/2017 – Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων. Τροποποιητικές διατάξεις (Αύγουστος 2018 – άρθρα 22 και 23 και Μάιος 2019 – άρθρα 204, 207, 209 και 220)
Υπουργική Απόφαση Φ.170405/ΓΓ1/28-12-2021 (ΦΕΚ 6273/Β/2021) – Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Εκπαίδευσης
Υπουργική Απόφαση Φ.353.1/324/105657/Δ1 (ΦΕΚ 1340/Β/2002) και Τροποποιητικό ΦΕΚ (1180/Β/2010) – Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων των διδασκόντων
- ●● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●