ΔΠΕ Λασιθίου – Ετήσιο Σχέδιο Δράσης 2024

Αποτύπωση της Ροής Εργασιών και Καταγραφή Διαδικασιών του Φορέα

Τμήμα Α’ Διοικητικού

Δημιουργία Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών του τμήματος σε μηνιαίο επίπεδο (εβδομαδιαίο όπου εφικτό) και αποτύπωση αυτού σε υπολογιστικό φύλλο ώστε να επιτευχθεί έγκαιρη προετοιμασία, ταχύτερη διεκπεραίωση και στοχευμένη παρακολούθηση της λειτουργίας του τμήματος κατά το επόμενο έτος.

Βελτίωση της διεκπεραίωσης 3 διαδικασιών μέσω της δημιουργίας σχετικού εγχειριδίου στο οποίο θα καταγράφονται και οι πιθανοί κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν κατά την εξέλιξη της διαδικασίας καθώς και οι μέθοδοι αποφυγής ή αντιμετώπισής τους.

Τμήμα Β’ Οικονομικού

Δημιουργία Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών του τμήματος σε μηνιαίο επίπεδο (εβδομαδιαίο όπου εφικτό) και αποτύπωση αυτού σε υπολογιστικό φύλλο ώστε να επιτευχθεί έγκαιρη προετοιμασία, ταχύτερη διεκπεραίωση και στοχευμένη παρακολούθηση της λειτουργίας του τμήματος κατά το επόμενο έτος.

Βελτίωση της διεκπεραίωσης 3 διαδικασιών μέσω της δημιουργίας σχετικού εγχειριδίου στο οποίο θα καταγράφονται και οι πιθανοί κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν κατά την εξέλιξη της διαδικασίας καθώς και οι μέθοδοι αποφυγής ή αντιμετώπισής τους.

Τμήμα Γ’ Προσωπικού

Δημιουργία Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών του τμήματος σε μηνιαίο επίπεδο (εβδομαδιαίο όπου εφικτό) και αποτύπωση αυτού σε υπολογιστικό φύλλο ώστε να επιτευχθεί έγκαιρη προετοιμασία, ταχύτερη διεκπεραίωση και στοχευμένη παρακολούθηση της λειτουργίας του τμήματος κατά το επόμενο έτος.

Βελτίωση της διεκπεραίωσης 3 διαδικασιών μέσω της δημιουργίας σχετικού εγχειριδίου στο οποίο θα καταγράφονται και οι πιθανοί κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν κατά την εξέλιξη της διαδικασίας καθώς και οι μέθοδοι αποφυγής ή αντιμετώπισής τους.

Οργάνωση Διαδικασιών Παροχής Υπηρεσιών του Φορέα

Τμήμα Α’ Διοικητικού

Βελτίωση της ποιότητας και ταχύτητας εξυπηρέτησης μέσω της καταγραφής σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών προς μέρη εκτός του Φορέα και συλλογή, ενημέρωση, επιλογή του απαραίτητου πληροφοριακού υλικού (σχετικών ΦΕΚ, εγκυκλίων, οδηγιών και προδιαμορφωμένων εντύπων).

Τμήμα Β’ Οικονομικού

Βελτίωση της ποιότητας και ταχύτητας εξυπηρέτησης μέσω της καταγραφής σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών προς μέρη εκτός του Φορέα και συλλογή, ενημέρωση, επιλογή του απαραίτητου πληροφοριακού υλικού (σχετικών ΦΕΚ, εγκυκλίων, οδηγιών και προδιαμορφωμένων εντύπων).

Βελτίωση της ακρίβειας από 98% σε 100% (μηδενική ανοχή σφαλμάτων) με την εισαγωγή σταδίου ελέγχου πριν την οριστικοποίηση των καταστάσεων πληρωμής.

Mείωση του χρόνου διεκπεραίωσης των μισθοδοτικών καταστάσεων/οδοιπορικών εξόδων μετακίνησης των αναπληρωτών ΕΣΠΑ/ΕΕΠ/ΕΒΠ από 7 εργάσιμες κατά μέσο όρο σε 5 εργάσιμες με παρακολούθηση και καταγραφή του χρόνου που απαιτείται για την επεξεργασία κάθε είδους στοιχείων (άδειες, απεργίες, προϋπηρεσία, τίτλοι σπουδών κ.λπ.).

Τμήμα Γ’ Προσωπικού

Βελτίωση της ποιότητας και ταχύτητας εξυπηρέτησης μέσω της καταγραφής σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδικασιών παροχής υπηρεσιών προς μέρη εκτός του Φορέα και συλλογή, ενημέρωση, επιλογή του απαραίτητου πληροφοριακού υλικού (σχετικών ΦΕΚ, εγκυκλίων, οδηγιών και προδιαμορφωμένων εντύπων).

Ανάπτυξη γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων του προσωπικού του Φορέα

Τμήμα Α’ Διοικητικού

Υλοποίηση Σχεδίων Ανάπτυξης των άμεσα ιεραρχικών υφιστάμενων στην οργανική μονάδα.

Τμήμα Β’ Οικονομικού

Υλοποίηση Σχεδίων Ανάπτυξης των άμεσα ιεραρχικών υφιστάμενων στην οργανική μονάδα.

Τμήμα Γ’ Προσωπικού

Υλοποίηση Σχεδίων Ανάπτυξης των άμεσα ιεραρχικών υφιστάμενων στην οργανική μονάδα.